06 August 2010

something past begin today

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuatku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya citra terindah
Bila kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata yang tak mampu
Kuungkapkan kepada dirimu...

Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah yang menyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah yang menyakiniku
Kau tercipta untukku

Pasti waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tahu ku selalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku..


lagu dari ungu..tercipta untukku..actually dulu lagu ne la kononnya lagu tema chenta aq..haah..but now da ilang pn..lma da aq menjanda..but td..tme kat hkr(koko)..lpas tgk tyngn cita ayat2 cnta..part yg last 2 ada lgu ne..wahh..terus aq pn dok jd bengong sketika..rsa cm prasaan mresap terus hngga ke setapak sana....trawang2 ja nk tngat balik kat dia (ehh tak boleh wada..jgn mcm 2 dia tak penah ingt kat ang..ang lak dok gdik nak rindu2 dia..rindu taik kucing) tp an da trlanjur ne..nak story la ckit apa yang something past begin today 2 an....tme 2 and error tengok)..tak ingt part mna..tp brmkna jgk la..dkat2 kau tercipta untukku...tp 2 dulu..something yang dah past..aq pun da tak ingat siapa dia..walaupun hakikatnya ada la jugak kadang2 otak ne terpesonng sikit..dari apa yang jadi..rasa macam serik pun ada..kadang2 aq sendiri keliru..tak readykah aq nak kapel2 lg@tunggu dia ka@tak pun jodoh aq memang tak ada..tp kan bukan ALLAH da janjikan setiap umat dgn jodoh masing2..mungkin belum sampai masa kot..sekarang aq chenta ngan buku2 ja..tiba2 pg2 buta ne nak tringat cakap mcm neh..tak pa kan..skali skala nak luahkan perasaan..


p/s: untuk DIA yang pernah mncuri hati ini..pnah wat saya bhgia@senyum sorang2@rsa dri dhrgai n semuanya..tq 4 evrythng..u hve teach me a lot about life..wlaupun tak lama..tp saya sgt2lah hargai apa yang awak bwt. sumpah saya tak pernah bencikan awak dan orang yang bertanggungjawab buat kita mcm ne..mungkin kita bukan djodohkan brsma dan yg pasti awk bukan dciptakan untuk saya..dan saya pun bukan diciptakan untuk awak..kecap lah bhagia..smoga awak brtemu insan yg jauh lbih smpurna dr saya :)




..........biasala kawan2 tme dlu everytng nice,cool,good n fine..but now is nothing......:(

that all..bye..love..may god bless..

2 comments:

  1. Good Motivation Wada.. Let your true strength face the real world. don give-up. Cheer-up dear!!1 more thing, nice song!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..thanx yarr..nice song an..ahhaha

    ReplyDelete