12 February 2011

kite bako.kite bako

kenapa tiba2 wada rasa seperti ingin menjerit kepenatan..ah tidakkah anda perasan betapa comelnya saya.
ya sangat perasan.

nama saya siti mawadah bt mohd shakir.
umur 20 tahun
saya pelajar uitm arau
saya bangga menjadi rakyat malaysia.

kite2 da nak tidur la awak2..
ada aku kesah.

dan dengan tertidurnya saya..
saya sajikan anda dengann video saya..
haahh video apakah itu?? tak da la gambo je pun
gambar budak2 kurang mature dulu 2.
sekarang pun tak jugak tapi boleh tahan la.


tiba2 terasa saya kurus..haisyyhh

aku boring weyh sebenarnya..sangat. :(

entry yang langsung dan harem tak da kena mengena dengan titlenya :)

hantu kak limah balik rumah..

i da nak tidur. yes saya suka esok boley bangun lambat..jangan bagitau orang ehh

ala tak da r lewat mana pun pukul 12 tengah hari nanti i bangun la.kecoh ja lebey..

tata :)

No comments:

Post a Comment