09 April 2011

stress


I'M NOW HAVING THIS KIND OF SITUATION

stres.stres memang stres sampai tak hengat dunia. banyak sangat yang nak kena buat dan fikir lately. dan memang pun kalau ada yang perasan muka aku memang la iras2 abang kat atas ne sebab tahap kestresan dah sampai tahap maksima. dah susah nak ukur dah. sangat penat.

dan tetiba rasa nak nangis je balik rumah layan cita KAK LIMAH. haha tak tau macam mana nak face lagi situation ne. jadual yang sangat pack. aritu time cuti banjir mana ada enjoy sangat pun. duduk rumah buat juga assignment segala macam. ada juga layan buat2 benda yang kurang faedah tapi pasal study still tak lupa pun. haaaaahhhhhhhhhhhh.. streessssss

i'm taking MUET this semester and i'm having speaking session on this coming monday. sumpah cuak gila. ne yang bertambah2 lagi kerakusan dalam mengendalikan masalah hidup. ok merepek dah.

segala macam final project plus dengan BEL lagi dengan test 2 yang tak sudah2 lagi plus dengan MUET lagi mana dengan study week yang sangat pendek dan juga jadual final exam yang sangat2 pack. ok boleh bersyukur juga sebab tak ada dua paper untuk satu hari tapi still gap yang sangat2 sikit. macam mana ntah nak struggle neh. macam dah nak give up pack barang balik rumah tengok cita KAK LIMAH. again.

dan dengan segala bagai masalah yang aku tengah hadapi ne. satu ja kot nak minta. tolong la bagi lancar segala apa yang nak hadapi ini. takut sangat pointer jatuh. adeh saya taknak apa2 jatuh tersungkur sampai tergolek2 tak boleh bangun lagi. tak ada motif

dan nak hilangkan stress yang berbakul2 tu. hari tiba2 ja terasa nak makan macam2. sekali sekala buat macam ni. tapi kadang2 berkala2 juga.


MY DINNER

dan macam nak kata ngek la wada stess pun dan lagi nak berblogging kan. salah satu cara nak hilang stress selain makan dan tengok cerita KAK LIMAH.

I attend MUET workshop this morning and its kind of fantastic. owh yeah plus the lecturers are very amazing.

tunggu A, B pulak yang datang. tak paham

No comments:

Post a Comment