10 December 2010

THANK U ALLAH


im here nak story pasal macam mana aq menhadapi saat2 nak cek result..semalam perasaan ne ok g..cool ja lagi.tak da rasa cuak sangat sebab dok best terbayang MA kat hospital sultanah bahiyah (kpd abg2 MA saya suka anda)..pastu dikejutkan dengan ada yang kata result da keluar kemarin lagi..ada yang dah cek..takpa aq ok g..abg MA punya pasal..bila member2 bercerita tup tap tup tap kat fb aq cool lagi..tapi apabila terdetik nya jam tepat pukul 10 pagi (masyaalah anak dara apa ne pkul 10 bwu bangun) aq troz on9 facebook through fone..then tengok pakat semua post kat status..alhamdulilah la..yaayyhh la..semua nya baik2 belaka..then saat 2 jugak la jantung aq bagaikan tercabut keluar..aduhh azabnya.lpas 2 mak pulak buka pintu bilik asking..da cek ka..hehehe mak blom anak mak takot lagi ne..lepas 2 da te
kan kat fone nak cek email..hahah..tak sanggup lagi lepas 2 saya pun teroz on9 dekat itu lappy..hahah..ada shazleen nur disitu..she acompany me..then i start cek..mula2 tengok kot2 ada yang kena repeat yeaahh alhamdulilah takda..lpas tu baru la tengok result sebenarnya..i screamm aahhhh..yeahh i got it..setelah usaha berhempas pulas..letih kot. xtidoq semua..at last my parent and i cry in front my lappy..hehehe..touching owwhh....hehhe..at last im done..thank u YA ALLAH..for make my effort berbaloi..




n i standing here (actually duduk) i want to dedicated my happiness to :-

to ALLAH S.W.T who always listen 2 my pray . make thing easier for me..sykur sgt
to my mak..ur prayer has change everytng..miracle..thank mak..4 ur doa n for ur support(rasa ada air mta yg meleleh)
to ayah..reward me wit everythng..alwys make my life go smoothly..thanx ayah..4 new handphone..really love it
to my the only abang.thank 4 everything ats jasa ang beli aq macam2..broadband semua..kalau tak da broadband msti x bgus aq pnya term paper..thanx u again
to my both littke sista,..aishah n mieya..thanx kerana manyusahkan kakak..sayang anda be2..
to PN.SALWANA ..MAF lectuter..thanx u madam u have change my persepsi bout betapa sushnya MAF ne..walupn xdapt A.tp at leat agak memuaskan...
to EN. IZWAN..lecturer BEL..a great result..thanx u sir..really have fun in ur class..
to PN NAZIRAH..FAR..killer sbjek kot..mmg cuak smapai nagis2 la nak stdy bnda ne memang fed up..tapi dgn tunjuk ajar madam mmg banyak tapi saya ambik ckit ja..hahaha..(agaknya kalau ambik sebanyak mana madam bagi mesti dahsyat gilak)..semoga anak madam comey macam saya
to ENCIK NAZIR..myob..mmg terbaik..favourite sbjek ever..hehe..thnx sir..walupn dalam class sir saya banyak main..on9 saja..cari macam-macam gambar..interior design ka semua ada..tapi saya tetap belajar.
to MISS ARIFAH..wah miss terbaik la..haha..miss bg hadiah yg sgt betmakna..ingt senang ka nak cekau B+..sush jgk la (wlaupn bg owg lain ia sgtla senang) saya main dalam kelas madam tapi saya suka ada dalam class madam..sebab video2 nya..hahah..
to USTAZAH NAIMAH.,.terima kasih kerana mengajar kami dgn baik sekali..semoga anak ustazah comey
macam saya..
to USTAZAH QURATUNAIN..thanx ustazah saya sagt teruja bla tibanya pukul 3 hari jumaat..sgt teruja nak attend class ustazah..banyak saya belajar n butkan saya x sbar nak kawin..anywy terima kasih ustazah bg markh yg sgt cmerlang wlaupn hafazan saya tunggang langgang..n selamat pengantin baru..
to all my lecturer sampinga....SHAZLEEN NUR (lecturer FAR-publish n share)
MARIA MANSOR (lecturer FAR-cash flow)
NUR IZZATI (lecturer MAF)
NORHAYATI (lecturer MAF-labour)
FARAH NADHIRAH ( lecturer hafazan koko)
dan semua lecturer yg terlibat secara langsung dan secara tak langsung..kamsamhamida

to my x romate.farzana @jack..thanx dear u have influence me a lot bout stdy..tgk awak stdy sya terikut skali..mgkin berkat teap2 malam tidoq ngn budak dekan..hehhe
to semua jiran2 tetangga kat bilik DA 4012..semua la yg terlibat secara langsung dan tak langsung..ada kaitan jugak ooww..
to makcik2 kak2 pakcik2 abg2 adik2..mayang hafa oren...oisshh kalian banyak pengaruhnya diatas kejayaan saya ini kerana anda la yg sentiasa bg saya selesa perut ini dan seterusnya saya boleh stdy dgn baik..hehehe..
dan tak lupa juga kepada..FAHRIN AHMAD, AWAL ASHARI,HRITIK ROSHAN,SAIF ALI KHAN,SHAH RUKH KHAN,LEE MIN HO,ADI PUTRA, MAHER ZAIN, DAN JUGA JUSTIN BIEBER kerana kesudian anda semua dating bersama saya..teman saya sampai subuh sehingga membuahkan kejayaan sampai mcm ne...terima kasih sayang2 ku
to all class mate..thanx u..thanx u..
and lastly dedicated this 2 my dearest best fren..SHAZLEEN NUR, NORHAYATI, FARAH NADHIRAH..thax 3 of u..u have make big thng change in my life..we have endure evrythng..struggle togther..and face the chalenging in stdy world..haha..bila kita kat sana kita pkiaq diri kita ja..kita men2 banyak sngt main..ada hari aq main2 ngn atie..ada hari ngan farah and ada hari ngn lynd..ada jgak ada hari aq main sowg2 ja..ampa cmua pkat stdy kedebuk kedebaq..hehehe..at last we hve prove 2 world..that we can cma kita krang usaha ja..

JANGAN INGAT KAMI MAIN2 KAMI TAK BOLEY BEJAYA K..WALAUPUN MULUT KAMI BISING..OTAK KAMI PN BISING JUGAK KEHH....

walaupun kejayaan ne bkanla anugerah dekan,,tapi at least i hve reach my target..what i want i got it today..and for next semester i want to try to get anugerah dekan pulak..semoga kejayaan ne akn sentiasa diberkatimu YA ALLAH..semoga kejayaan mengiringi kehidupan kami di dunia juga di akhirat..:)

No comments:

Post a Comment