25 January 2011

eh dah pukul berapa ne??

tak tidur lagi ke adik..tak lagi la kakak..eh bila masa pulak saya kelihatan mempunyai seorang kakak.saya merupakan anak kedua dalam family.saya mempunyai seorang abang dan seorang adik perempuan.yeahh..tiba2 jadi macam gini kenapa ya..sawan tak tidur lagi r kot.

dah pukul satu lebih dah ne dan masalah nya sudah mengantuk tapi malas nak tidur. statement berani mati gila. MALAS NAK TIDUR?? o.m.g kamu dah besar la wada..nak tidur pun malas.macam ada satu kemajuan dalam hidup bila kata nak tidur pun malas.sangat dasyat.tak da la weyh.nak tidur dah r neh.ala baru malam ne ja pun nak cakap camtu.lex lu..

apabila berukband berfungsi dengan baik jadi saya pun menggunakan sepenuh tenaga dan usaha dengan cara yang paling terbaik.sangat baik.100% diberikan. tahniah.sekurang2nya ada sikit kemajuan bila bercakap tentang. SAYA MALAS NAK TIDUR. padahal esok class pukul 8 dan saya perlu bangun pukul 6.30 paling lewat untuk uruskan diri.owh itu sangat tidak sedarkan diri. sedangkan roomate aku terbuai layu diulik mimpi..sudahla nak cakap pasal statement berani mati tu kenapa..ada bangga sangat ka???

ok sekarang saya dah rajin nak tidur. good morning.da pukul 1 kan..padan la morning.

bye.bye dear.im married women(acah je)

No comments:

Post a Comment