25 January 2011

berkaitan degan hati

ya assalamulaikum..
berukband dah ok sangat2..thanks a lot MR.SHAUKHI who work hard to paid my broadband bills.. love u bro..

hahahaha..bukan tanda ketawa tapi petanda mengeluh.saya tersangatla berkecil hati + sakit hati + susah hati + makan hati and all other thing yang bakal bersangkut paut tengan hati.. ya hati saya sangat sakit..semuanya gara-gara nak daftar muet. tapi tak boleh nak acces dia punya web. dah la tarikh tutut khamis ne..sangatla tak sedap hati sebab memnber lain bley acces dengan jayanya saja.kenapa saya tak boleh??? apa salah saya..(abis innocent ne)

walaupun duit dah terbang rm61 ya..ringgit malaysia bukanya dalam rupiah kalau esok masih tak da jawapan n pihak majlis peperiksaan malaysia still cant help me.saya ishtiharkan buat muet sem ne juga kat dalam uitm ne jala..tak pa.bekorban duit ja pun..esok tengok dulu camna.

berbalik pada cerita pagi tadi (macam da orang nak ambil kisah cerita pagi ka petang) saya try la acces web mpm buat yang taktau keberapa kali..masih tak boleh.ok takpa troz dial office dapat la cakap dengan orang yang incharge tukan..pastu terus mintak personal detail semua.. then dia cakap

"ok sekarang pegawai kami tengah meeting, petang nanti pegawai kami hubungi cik lain"

ok cik ne dah sedap hati sikit..saya tunggu tau panggilan anda.

dah tepat 4.30 petang masih tak call jugak..kat dalam class law nak kelupuq sakan da..dok tunggu call sepatah haram apa madam cakap langsung buat taktau..then da abis class call.

"pegawai kami masih busy, tolong bagi ic bla bla bla, pegawai kami akan hubungi dalam pukul 5.30 petang"

dan cik ne pun kembali ceria sebagaimana yang terjadi sebelum tu. cik ne rasa macam nak telan saja orang2 yang ada kat sekeliling cik ne.

dan sampai sekarang cik ne masih lagi tak menerima apa2 panggilan telefon dari pihak tuan.. terima kasih.saya sangat kecewa dan sangat sakit hati.

fuyoo macam tak sangka ada yang perasan saya ada masalah..hahahaha.tiba-tiba pulak kan.

that all..im not in good mood but still can smile..

No comments:

Post a Comment