16 August 2011

mucho grasias


Terima kasih SEHA for the cutest doodle ever. Tak kisah tak da kaler pun. Janji hang buat untuk aku SORANG saja. Hahaha.

IKLAN TAK BERBAYAR : Best friend saya sorang ini tengah gian nak buat doodle. Masih dalam proses pembelajaran. To those yang meme terror bab2 doodle ne boleh la menyumbang sedikit keTERRORan anda untuk membantu best friend saya supaya dia berjaya menjadikan impian dia kenyataan dan supaya dia boleh buat doodle banyak2 lagi untuk saya :)

Dia boleh dihubungi di :-


Kalau nak tengok entry dia yang di KHASkan untuk saya 



Setakat sekarang I sayang seha jer. Bermuka-muka kamu wahai wada
TAPI sayang semua jugak :)

Jangan ngorat dia tau sebab dia tak da number phone pun. Ada no faks jer. Susah nak gayut nanti "____"


Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment