07 September 2011

Alhamdulilah. Jodoh dah sampai :)

Baru je bangun tidur, lepas tu dapat sms








Dalam setengah jam pertama masih lagi buntu macam tak percaya. Lepas tu cek balik sms tadi.








Ha. ambik hang. Betul. Betul. Betul. Hey orang kompang kampung. Suka.








Nak tau tak siapa yang sms bagitau dia ada kat sebelah aku sekarang ini?? Pejam mata dulu. 1 2 3. Ok buka




Lepas tu tak tau nak buat apa. Bila fikir2 balik, ada pulak idea kurang sopan. Dah ada kat sebelah. Apa tak paham?? Mengada.




Lepas tu kan tetiba ja eh takkan nak biar pulak kan. Mesti grab peluang yang ada. Ok set gooooo. Seap kau. Aku semakin mengganas.




Bila dah sampai, tetiba ja rasa lain macam. Bila tenung balik. Usha pelan2  dengan sahaja selamba aku berkata  doremifasola LAAAAAAAAAAA. Sangat tak berperikemanusiaan.




Lepas tu kan orang kampung, aku rasa tertipu. Kenapa nak buat lawak pulak. Tadi cakap ada kat sebelah. 






Dah tak tahan sangat ini. Izinkan saya








Ok sangat kecewa. Tapi pelik kot. Tadi sapa yang sms???


Bila cek balik




















































" Jodoh anda datang meminang ditemui sila taip 327282 untuk menebus jodoh anda" 
























Caittt,






Aku berani gigit kuku la, ada sesetengah dari korang mesti ada dapat sms yang macam tu. Aku masa mula2 dapat pun tekejut beruk jugak dah lama2 tu aku cool balik. Agak la, makcik yang umur 50-an pun dapat sms yang sama, kejadah apa jodoh ditemui anak dah satu treler. Makcik tu pun dah jemu jemu sayang tengok muka jodoh dia.

Jodoh pertemuan kan di tangan ALLAH. Bukanya di tangan orang yang bertanggungjawab create benda alah tu. Tak salah nak mencari tapi janganlah sampai membazir.

Selamat malam jodohku :)

Assalamualaikum.

2 comments:

  1. apa semua nih wadah!!hahah terkezut aku tgk gambar retis tuh haha

    ReplyDelete
  2. hahahaha..gmbr retis tu bakal jadi kawan ipaq ang. hahahaha..

    memang aku dok berangan pn kalau dia masuk minang. brhenti belajaq trus.. hahahaha..

    pulun kan?

    ReplyDelete