10 September 2011

Mana mungkin aku mengandung


Aku mengidam dance mat.


Baru balik kerja, hujan hujan sejuk sejuk, bukak tudung ambik kacang dan melekat depan PC. Ok sekarang aku dah mengidam dahsyat sangat dekat dance mat.Fine mesti ada yang nak cakap aku ketinggalan, dah lama korang ada semua benda tu, la well well well selama ini kan aku 24 jam asyik melekat dengan buku ja mana anak ada banyak masa sangat nak tengok dunia sekeliling. Dusta weyh. Bila dah praktikal ni rasa macam aku tak da life la pulak. Bila dah perasaan itu semakin membuak2 aku perlukan sesuatu untuk berhibur. Sekarang dah ke laut cina selatan la pulak. Back to the critical path cerita yang sebenar. Dah lama aku cari benda alah ne, dekat setahun la jugak, aku tak menipu ok, semua ini hakikat yang hakiki. Since aku part 2 masa tu umur aku baru 18 tahun dan beberapa bulan maka sekarang aku dah menjejak umur 19 tahun 9 bulat bulan dan beberapa hari, tidakkah ianya setahun lebih2?? Ok aku lemah math. Tak mau kira dah.

Dengan jangka masa yang sangat panjang, Aku dah macam cacing kepanahan kepanasan perlukan benda alah itu. Aku dah penah buat request 1 tahun yang lalu dekat my lonely only brother tapi request tu dibiarkan sepi tanpa berita. Ok kecik hati. Nanti sambung balik.

Dah kembali normal.

Kalau nak ikut sejarah buku teks wujudnya dance mat tu from one of my coursmate kat uni (Iema). Then masa tu memang rancak gila la punya menari. Maklumla aku memang ada bakat terpendam menjadi seorang penari. Lepas tu tak ingat macam mana dance mat tu dilupakan tanpa rasa bersalah. Tapi lepas tu aku giat jugak mencari sebab rasa macam kena ada jugak untuk investment masa depan. Now, memandangkan aku kat rumah dan rasa macam tak da life sangat sangat, maka aku sangat memerlukan benda alah tu. Aku cari merata rata tempat, segala kedai game mesti aku singgah tapi aku memerlukan khidmat Syahir, ala aku kan wanita jadi aku wajib MALU. Malu bila orang kedai tu geleng laju laju macam nak tercabut kepala, seap senyum mengejek lagi. Menci. Ada jual tu ada la tapi untuk PS ja. Aku mana mampu nak beli PS, PC pun ayah yang punya.

Tak lupa request untuk kali kedua to my brother dan jawapan yang diterima sangat memuaskan. Tetiba tadi Syahir ada bagi suggestion kenapa tak order online ja. Oh damn kenapa aku tak pernah nak pikiaq teknologi yang terpampang indah depan mata. Ok start start search and I found it. Kedai yang jual tu area Bangi dan banyak customer cakap their service are good, so aku pun terus terus excited clik sana clik sini. So now aku hanya menunggu jawapan dari pihak sana. 

Kalau tak da sebarang berita, hanya abang aku saja harapan yang tinggal. 

"Hey abang pergi Bangi sekarang, beli dance mat dan pos terus ke rumah". (Adik Kejam, 2011)

Mula mula ingat nak buat entry sebagai perantaraan nak tanya korang kat mana boleh dapatkan dance mat ne but since aku dah tejumpa masa entry ne tengah merangkak, jadi aku just nak share ja kat mana korang boleh dapatkan dance mat ne. Ohh lupa, dance mat ne untuk PC tau, kalau yang untuk PSnya bersepah ja ada jual kat mana mana.[click here]

Sekarang baru terfikir if dari dulu lagi aku beli on9 mesti dah lunyai benda alah tu 

Aku mengidam dance mat la bukan benda pelik pelik, mana mungkin aku mengandung. Bukan kata laki, boyfren pun tak da takkan nak mengandung anak tikus kot. Hahahahahaha.


Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment