13 October 2011

Doodle # Faseha Najwa


Hye

Aku bangun awal hari ini, tak tau apa yang kena dengan hidup aku. Semenjak dua menjak ne, aku jadi tak tak tentu hala dengan hidup sendiri. Sebab apa wey?? Semuanya sebab hang la.HAHAHA. boley plak nak macam itu. Arini cuti, semangat pulak aku bangun awai. Pelik kan dengan hidup aku sekarang, kan aku da kata sejak praktikal ne, aku dah tak da life. Hidup pun jadi tak tentu hala, konfius. 

Pastu dah bangun awai, blur pulak taktau nak buat apa, sampai ayah pun naik hairan. Then baru aku teringat, aku ada benda yang tak setle lagi, aku dah macam janji kat diri sendiri, nanti dah terror buat doodle, mesti nak kena buat kat dia dulu, walaupun dia dah jadi orang yang keberapa dah.Tapi nak buat jugak.

Jadi, persilakanlah........FASEHA NAJWA aka YUNA



Dua benda yang aku excited nak buat time create doodle ne:-
1. Nak wujudkan juga shawl bijik2 tu
2. Nak doodle tu pakai baju kebaya yang ada shape bagai.

Sebab aku teringin nak tengok tuan punya badan pakai kebaya. 

Untuk kamu seha: Terimalah doodle yang tak seberapa neyh. Jangan nak bubuh aku pulak sebab aku buat hang nampak macam Yuna + pakai kebaya. Comey ja aku tengok hang macam ne. Toooweett ngat.

Ok sudah, aku nak kena jadi bandaran dah. 

Hati aku tengah terseksa.

Assalamualaikum.


5 comments:

  1. hahaha..aku memahami khdupan prctcal,ang cuba penuhi dgn aktvti yg mgembirakan..tudia ayat xley blah..hahah..msti ang rndu aku kan?ahak

    ReplyDelete
  2. mna doodle titew, nie yg titew nk mjuk nie..titew sdeh ngat :(

    ReplyDelete
  3. haha wadah terharu aku wei..yg x leh blah pakai kebaya bak anggg!!!haha apa pn tq so muchhhhh suka gila...

    ReplyDelete
  4. anyonymous: aku tak dapat detct la ang sapa..
    Rosalia: tq dear
    lynd: nty gugurl buat la.. titew buat rajin punya grup versi kedua.. haahaha
    Seha: aku suka nak bg orang terharu ne.. memang hobi aku. hahahah

    ReplyDelete