09 October 2011

doodle pertama saya


Salam Isnin

Disebabkan bos tak da arini, maka kami ditugaskan dengan tugas melukis doodle, sumpah tak da dalam list activity kat office mahupun dalam list activity kat university. Dah dah jom kita tengok first, second, third dan fourth doodle saya.

Yang pertama

KHAS UNTUK LYND

comel kan? comel kan?? Kalau anda rakan-rakan sekeliling saya, bila tengok doodle kat atas ne, mesti boleh trace sapa, tengok tahi lalat r weyh.. Ini Shazleen Nur. My first doodle. Percubaan pertama. Sebabkan harini dia pakai shawl, baju kurung moden kuning dan kain hitam, kasut warna kelabu sparkle jadi inilah hasilnya.

Yang Kedua

KHAS UNTUK SYAHIR
Ini tema lelaki Kpop. Sebab tu rambut gaya menarik gila tu. Kpop kan. Ini pulak diilhamkan dari teman sepraktikal aku, Syahir. Arini Syahir pakai baju pilot dengan seluaq jeans kelabu dan kasut hitam. Mula2 rambut dia macam botak sebelah tu, tapi Lynd tak sampai hati nak biaq Syahir macam tu, dia tambah la sikit bagi nampak sempurna. Kalau aku nak biaq ja sebab nak gaya Kpop weyh.

Yang Ketiga

KHAS UNTUK AZNOR
Ini pulak ilham dari member kat tempat praktikal aku, Aznor namaya. Dia ne lebih kurang macam kontraktor dan dia memang ari-ari mai ofis pakai seluaq oren dia. Kalau ada Aznor mesti ada seluaq oren, kalau ada seluaq oren mesti ada Aznor, begitulah perumpamaannya.

Yang terakhir

KHAS UNTUK WADA DARI LYND
Yang ne pulak lynd buat untuk aku?? Tuweet tak?? Ish teruja sangat ada owang buat doodle untuk titew..HAHAHAAHAH. Thank Lynd buat doodle kat aku. HAHAHAHA. doodle balas dendam ne.

Ne pulak asalnya benda dan kedudukan dooodle doodle neyh



Credit to http://azmeerahmadshahruddin.blogspot.com/ sebab lepas godek blog dia, aku terjumpa tutorial buat doodle. Aku cuba dan menjadi dan 

yeaaaayyyyyyyyyyyy.....akhirnya :)

SALAM SAYANG DARI WARGA RAJIN CONSTRUCTION

3 comments: