22 October 2011


Hye hampa.

Maca tak ada apa sangat nak bercakap owh i mean menulis, menaip dan menyepak  Kepada sesiapa yang nak tau ataupun yang tak mau tau, dah nak dekat 5 bulan lebih dah aku jadi RAJIN dan dalam tempoh membunuh  menyingkat tu, aku dah belajaq segala macam jenis benda dan seriusly nak habaq hang, bukan gayanya berpraktikal dah ne, memang gaya makan gaji bulan bulan dah. Masa masuk dulu dulu macam budak bodo ja lagi apa pun tak tau nak buat but now, nyatakanlah apa masalah anda, Insyaallah saya akan tunaikan.

Praktikal ni buat hidup aku kosong gila. Pagi-pagi pukui 9 dah kat ofis sampai 5 petang, then balik rumah, terpekak terperap ja dalam rumah, esok start dengan rutin yang sama, pagi masuk ofis pukui 9 then balik pukui 5. Kot kalau tetiba ada yang ajak pi bejalan2 kat tesco ka, pacific ka baru la nak rasa ada stamina takpun rasa macam lembu terlepas dari kandang. Tapi sekarang aku rasa macam pacific tu sama standart dengan ministore (bagitau bagitau bagitau) kat umah aku ja. Macam dah hari2 sangat dah menyepak melepak kat situ, rasa terloya dah tengok segala kedai semua tu. Sampai jiran aku buat kenduri siap pasang khemak ropol2 pun aku tak tau. Memerangkap memerap ja dalam rumah.

Skip skip skip skip

Bukan masalah praktikal yang nak aku cakap malam ne, tapi just aku tengah mencari something yang boleh buat aku puas. Dari kelmarin lagi, sepatutnya aku kena siapkan report nak serah kat PN RUHANA esok pagi, tapi aku mamai tak tentu pasai, aku nak juga buat entry tapi aku tak mampu. Dah 4 entry kot terparking smart ja kat dalam draft mall. Mula-mula semangat kobar-kobar, at last aku terkelu pulak tak tau nak buat apa. 

Eh tetiba sekarang dah rasa puas, seronok betui aku dapat memaki makan buat entry malam ne.Sepatutnya entry ne nak mintak hampa doakan esok semoga semuanya akan berjalan lancar. Eh kenapa nak lancar?? lecture kami nak mai esok. 

Nampak cool je kan aku sekarang? orang lain dengar lecture nak mai pakat kecut perut. HAHAHA. yang pi tengok luar saja sapa suruh, tengok dalam, tengok deep inside. takut ooooo

Mata saku dah kuyu, doakan untuk esok semua. 

Lebih baik begini.

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment