31 March 2011

close my eye

why i'm still here blogging all the time. did you know how to sleep wada or you just forget the way to sleep because you were stuck at arau because of the flood? who says that ha?sumpah menipu. kata kat rumah dok mereben sakan stuck kat arau kenapa. nak simpati la tuh. ok2 tak nak bebel panjang nanti i jadi mak nenek.

since i also don't know why i'm still awake for this late. ok let make a check list. is there a possible reason for me to still awake.

1. my adeq not well she having stomach ache, so i'm here to accompany her. just a reason :). eh tapi betul adeq sakit perut but if i don't accompany her pun she can manage herself. tapi dah tercongak den kat sini kalau tak teman pun macam tak beguna pulak.

2. settlekan my law assignment. owh yeah did you all know betapa leganya saya? anda2 tak tahu since bukan you all yang pening2 think about that.

3. close my eyes. thats JB song. but my eyes can't close. haisyhh waktu2 genting macam ne adalah sukar bagi saya nak melelapkan mata. but after berblogging i will try to push my eyes to close. so that i can continued sing JB song. is there any kaitan?
ok takda langsung. muahehehe

=======check list done =======

ok since everyone dah tidur plus my adeq pun dah ok. stabil kondisi perutnya. assignment pun sudah siap that a concrit reason for me to sleep. owh yeah yeah. nak tidur. nak tidur. sumpah gedik

p/s. nanti mesti ada yang kata. tidur lewat macam ni pun nak bagitau orang. ingat aku kesah. adehh tak paksa suruh baca. ini dikira macam penutup siaran untuk hari ini.

==TAMAT==

APRIL FOOL ---> tak dak kena mengena cuma nak bagitau yang dah 1 APRIL 2011 :)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment