31 March 2011

salam perkenalan dari aishah

hai semua. nama saya aishah. NURUL AISHAH BT HILMI. umur saya 11 tahun dan menunutut di SEKOLAH JALAN DATO KUMBAR. owh ya saya tumpang blog kakak saya tau. adik saya buat saya pun nak juga. jadi kami adik beradik hanya dapat meluahkan perasaan di dalam blog kakak saja. nak suruh 
dia buat tak mau pulak jadi tumpang jela. tu pun terpaksa tumpang jela.

sedikit cerita tentang diri saya. saya merupakan anak bongsu dalam keluarga. ada satu abang dan ada satu kakak. tapi saya ada lagi sorang kakak, sorang abang dan sorang adik. hahaha. semua mesti pening kan. eh ada lagi. saya ada mak dan bapak. eh ada juga mak dan ayah. hahaha.. pening lagi kan. padan muka semua.

saya ada 4 orang anak menakan @ saudara. kembar satu yang lain biasa2 saja. baby yang paling baru. abdul. comel gila.

hari2 seperti biasa memang la sibuk sakan dengan dengan sekolah. tapi itu tak menjadi hal. kalau nak pandai semua kena patuh. tapi kadang2 buat perangai juga. haha. oh ya saya sangat suka tidur. haha

ok la bye2. ada benda nak buat. sama ada nak tidur atau nak siapkan homework. nak ting2 dulu.

No comments:

Post a Comment