01 March 2011

suddenly.. i terlike him!!

aku harus berusaha seusaha sedaya yang mungkin. dan bermulanya acara serang menyerang antara aku dan kononnya makcik yang mengatakan bahawa dia penah rapat dengan that guy dulu?? owg statement mintak mati ka apa. ada aku kisah. setakat cerita dulu yang basi basi tu. tak da la nak ambik port sangat. katanya dah diikat.. ikat apa tu?? ikat rambut ke ikat kaki?? basket saja semua tu. takpa insyaalah kalau jodoh jadilah saya seorang isteri kepada suami seorang perantau.atas laut ja selalu. aiceceh rasa macam sweet la sangat. tak pa nanti u bawa i pegi JEPUN eh.. i teman u. yawww.. aku dah gila..gila..gila..

saya suka warna biru
saya suka laut
saya suka kapal
saya suka insan yang selalu berada di atas kapal
saya suka dia
saya suka dia yang kat snow tu
I LIKE HIM!!!

p/s kepada norhayati baharudin terima kasih kerana menemukan kami. terima kasih kerana membuka pintu hati aku. terima kasih sangat2. ang la kawan aku dunia akhirat.. weeekkkkk

DAN CERITA INI HANYALAH ANGAN2 MAK JENIN YANG SANGAT KUAT. YA ALLAH KALAU BAB2 NAK BERANGAN NE SERAHLAH KEPADA HAMBA.MEMAnG SAMPAI LUBANG CACING JADINYA HARU BIRU HIDUp DEN. I DO LOVE HIM. IF ADA JODOH ADA LA TAK ADA YANG MUSTAHIL DALAM HIDUP NE WALAUPUN TAK PENAH KENAL ANTARA SATU SAMA LAIN. acewah ayat pasrah habis tu.

No comments:

Post a Comment