25 March 2011

WALAUPUN

terasa nak mulakan semua ayat dalam entry kali ini dengan walaupun. tak dak apa yang nak dikisahkan wada. blog hang. hang punya suka. i love to be the way i am.

walaupun background image dah ditukarkan kepada yang lain. dan nampak ada sedikit kekeliruan kerana ya kerana mu MALAYSIA. hahaha merepek dah. kerana kadang2 kalau kalian2 semua terperasan bukan saya tuan punya blog yang post segala macam entry. tapi adeq. permintaan dia yang memang susah nak kakak ini tunaikan.

"boleh tak kakak buatkan satu blog untuk adeq?"

ok kakak semakin parah dengan permintaan itu. jadi maka dengan itu, saya kakak yang sangat baik ini telah dengan senang hati dan dalam kata yang sangat terpaksa telah pun menyerahkan sebahagian hak milik blog ini kepada adeq. ok tapi tak dala sepenunhnya. hal lain2 masih lagi menjadi keutamaan kepada tuan yang memiliki blog ini sendiri. jadi walaupun ini dikongsi tapi ia masih lagi menjadi hak milik kekal SITI MAWADAH. tqvm

walaupun hari isnin ne ada test ais 300. tapi kenapa kau pulang wada?? owh soalan yang tak mampu nak jawab. da parent i paksa i balik dan paksa juga sebab mereka nak ambil i. tula i balik. i sebenarnya tak kisah balik pun tak pa tak balik pun tak apa. ok lepas baca tolong terbalikkan ayat. gantikan parent kepada aku dan sebaliknya.

walaupun perut masih lagi dalam keadaan kekenyangan tapi apabila kaki melangkah kedapur. adehh lapar again and again.

walaupun aku mengantuk dan aku akan tidur. ok takda motif langsung. better stop sebelum ada yang kepala nak kena hentak kat mini cooper. i love mini cooper. tetiba :)

goood nite bebeh. salam semua.

No comments:

Post a Comment