30 March 2011

lama tak jumpa


Hai kawan2,lama kita tak jumpa. kawan2 sihat? saya disini sihat sahaja.
hari ini sibuk la. asyik kena pergi sekolah saja.
ooohh ya kawan2 dah tengok ke gmbar saya kat blog? ha nampaknya kakak saya dah izinkan tu nak kongsi blog ne bersama. tula nak suruh buat dia tak mahu.

sekarang kawan2 dok buat apa? saya tengah buat apa? tengah tulis blog lah apa la kawan2 ne tu pun tak tau.

kawan2 nak tahu tak. hari tu saya pergi pantai merdeka d
engan kakak emak dan ayah saya. tapi hujan pulak. lepas tu hujan rintik2 kami turunlah ke bawah untuk main ombak tu. malang sekali sebab saya takut dengan ombak terlalu besar sebab air se
dang di pasang. tapi pantai merdeka tak macam dulu dah. ayah saya la yang kata sebab dulu2 tu saya tak ada lagi. hahahaha. nanti saya tunjuk gambar yer saya kat pantai merdeka ok.

sekarang ne musim hujan la.. pergi sekolah pun
kena pakai sweter sebab sejuk sangat. dan selalu ja kena pergi dengan kereta. saya meluat pergi dengan kereta sebab aircond terlalu sejuk sangat

tula saya dekat pantai merdeka. saya takut ombak. tu ayah saya bawah payung

.



ok kawan2 kakak saya nak guna pulak. ok lah bye bye.

sayang kawan2

No comments:

Post a Comment