18 May 2011

adorable sister


Entry kali ini bukan nak cerita pasal mana-mana artis kat dunia ne yang aku suka dan terus nak grab dia jadi kakak or adik serta merta. tak ini cerita pasal adik aku. yeah adik kandung aku. yang memang gila camera dan gila webcam. kemarin kan cuti. So memang dia akan sentiasa melekat depan lappy aku layan cerita CUN!! .korang patut tengok cerita tu sebabnya bes. i admire KUNTOM. Dah tak tau nak bagitau dah berjebon-jebon kali dah si gedik ini layan cerita ini. siang time dia. then malam time aku pulak. Tujuan dia nak email gambar kat uncle atas arahan ayah. so start bluetut sgala gambar masuk lappy. k then email. but the sweet part kat sini. bila aku terjumpa gambar2 sister aku depan lappy.i mean gambar dia berwbcam.sungguh menggedik ini budak. 


can't you see this?? ok ok people mesti akan kata. alah masuk kereta drive sendiri. but this is another kemajuan dalam hidup my sister sebabnya dia dah pandai nak berwebcam dengan gaya membunuh macam ne. bayangkan kalau dia 20 tahun dan publish picture ini.mesti berjuta-juta poeple like. ok dah jadi pendusta besar dah aku. dengan gaya gedik menggedik tu. adorable kan dia. sometimes la. 



gaya seterusnya tapi kurang membunuh cukup nak buat people pening-pening payau saja. dah besar rupanya my sister yang dulu kecik-kecik tidur atas tilam bila bangun waaa sana waaaa sini mintak didukung.sekarang tak payah nak buat khidmat bakti macam tu dah cuma sekarang hanya curah khidmat bakti ajar dia buat homework saja. she big enough now. she's 8. how adorable are her. i know and i'm totally agree that she so adorable. adik sapa.puji la sikit.

gambar ini banyak that why di collage kan.

assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment