16 May 2011

hye hye :)

assalamualaikum.

hye semua.

sudah lama tidak jumpa jumpa. tak ada lagi dah kisah bergelong ka apa.tak2 yang ne bukan nak buat sambungan dari bergelong tu.sebab semua yang tinggal kat kedah ne semua sombong. hahaha. tak dala.mau nak kena xxxxx banyak kali. ingat lagikah dengan pilot gentleman kita tu??? dia dah buat part time.so memang susah la nak nampak dia tercongok kat rumah aku. ENA AKU DOAKAN SUPAYA ANG CEPAT BERHENTI KERJA. boring sorang sorang kat rumah dan  itu mendorong untuk aku mengekalkan hobi lama. which is tidur tak ingat dunia. dan badan pun terus mengembang tak ingat dunia.

sebenarnya tak da idea pun nak blogging pasal apa, tapi niat dan nawaitu nak jugak menulis.something yang berguna maybe. owhh  yeah tetiba ja idea sudah mencecah awan nano. seperti yang dijangka result final keluar 25 may. dan mungkin 23 24 may aku akan jadi good girl buat semua kerja rumah tanpa ada paksaan, duduk terperuk dalam rumah tanpa ada idea nak keluar makan angin or what so ever. plus aku cuma nak  berserah segala galanya pada MAHA PENCIPTA. oh sangat takut.menggigil.stay kat oversea dengan salji lebat kiri kanan pun tak macam gini. ok tipu tak pernah ada pengalaman pun kat oversea. oleh itu, secara kesimpulannya. aku sangat takut. takut. tak boleh nak elak dah.

semoga aku kuat nak face apa jua result yang bakal aku terima nanti.

gudluck to me and to all friend.

takut.bye

No comments:

Post a Comment