05 May 2011

sembuh part II


semalam dah bagitau an yang entry tu sebelum2 ne tu. tak da la malam tapi pagi tadi ada dah cakap pasal sembuh semua tu. lupa pulak nak describe panjang2 sebab semalam gelong mengantuk + kena perli free dengan my daddy.  cuak terus off lappy. sini nak ceqito apa yang sembuh itu. ada tak sapa2 yang dok rajin usha i punya blog before this. yang memang berserabut bagai. dah tu mata pun sakit ja tengok. tetiba ja rasa mata saya makin mengabur owh no no no. tak da duit nak tukar speck dah. ok back to the baseline (tetiba rindu sir hamdan. aicewaahh bodek lagi) tak adala sebelum ne che tengok che tengok blog awok huduh semacam ja. nak usha pun tak da semangat. tapi sekarang dah banyak buah perubahan ke arah yang lebih positif. ye. sangat positif. bagi saya la. anda? tak tahu. :)

nampak la sikit yang saya dah celik IT banyak juga perubahannya. tapi kan sebenarnya benda2 ne sumpah takkan menjadi kalau tak ada tutorial2 dari segala bagai blog yang murah hati nak shared dorang punya ilmu. terima kasih sesangat. tanpa anda burukla blog saya. :)

dan dengan itu tertubuhla blog adeq. sebabnya kakak dah tak mau adik buat kacau kat sini lagi. muka bangga gila adeq aku umur 8 tahun ada blog. banyak benda nak kena ajar supaya dia tak....

"kakak nak buat macam mana ne"
"kakak nak letak gambar tekan yang ne ka"
"kakak ajaq la sat. belagak no"
"kakak adeq dah penat. kakak buat sat"

banyak tanya dan cakap banyak2. letih dengar :)

i love my blog :)

No comments:

Post a Comment