07 May 2011

Dedicated to ena


Korang ada kenal tak ena tuh? ala yang ada ceqito kat entry semalam pasal yang dia la mengatur cara majlis segala hal yang ada. ok arini almost one day dia melepak dengan aku. mula2 dia mai rumah then lepas tu kami bergerak pantas ke SMK CONVENT. my school bebeh. i love it.  balik dari schoolku chentaku itu, kami berdating pulak kat rumah. kami makan banyak 
 
nasi
ayam rainee
satay
bihun
cendol
air kosong

apa kes dok buat list menu ne. eh tak tak bukan nak bukan gerai makan ka apa. tapi nak apa yang kami melantak hari ini. sikit ja tu. 

 kenapa kali ne dedicated to ena? sebenarnya aku offer nak buat blog kat dia. the dia dok buat was was buatan bukan islam pulak then dia pun suruh la aku story something sebabnya dia nak tengok benda apa yang best sangat kat blog neh. mula2 dia suruh buat entry pasal kami kat sekolah tadi. ah yang itu lain kali kurang idea. so nak tunaikan permintaan yang kurang memuaskan dari ena tu aku pun buatla entry ne khas. untuk kamu ena. gaya romantik habis.

nak kenal dengan ena lebih dekat dan belangkas. cari dia kat sini. jangan mengorat dia eh. nanti aku cepuk sekoq2. nak suruh kenal ja pun bukan nak suruh cinta2 ka apa.

tengok r gambar dia kat bawah. dengan kekasih lama dia. hahaha.jealous.

ena dengan kekasih lama(kuda).

byebye. ena p balik cepat.dah malam.

No comments:

Post a Comment