26 May 2011

relieved


situasi sebelum pukul 1 dan hari sebelum2 nya

tajuk entry macam suspen gila. seberapa kerap dan kegilaan dalam otak aku macam ini la yang jadi.seperti gambar adik dia atas ne..eh tak tak seperti makcik di atas ini.nampak tertekan sungguh beliau kan. hahaha..macam tu la aku rasa sebelum2 ne la.but now dah rasa macam boleh tarik nasaf sikit la.sebab dah luah segala macam hal kat orang yang mula2 ingat tak boleh nak harap at last.I am impressed.

banyak hal yang aku dok fikir serabut sorang2. dok susah hati bagai. pasal study. pasal age. pasal diri sendiri yang tak reti2 nak behenti makan. pasal blog.eh tak payah nak kisah sangat.dan bila tadi dok buat sesi luahan perasaan dengan my brother.dah terasa macam yippi ada orang yang boleh nak harap dah. dah rasa kurang beban bila dia kata "xpa aku ada" , "aku setuju" owh yeah terasa macam wohooo. at least dah kurang sikit dah. walaupun tak totally gone.

owh ya.ada satu lagi hal yang rasanya berbulu ja hati dan kepala. ada race kat JB then tak boleh p. owhh dorang cakap tu rider gathering something like reunion for the motocross community. sakit hati gila. ayah dengan abang ja yang succes dapat p. mak kerja. owh no man. memang berbulu la people asyik bercakap pasal JB ja. my bro suruh gerak ja esok pagi naik bas sampai KL then nanti gerak ke JB dengan dia. Siti pun kata benda yang sama. naik la bas. tapi masalahya mak ayah tak bagi green light langsung. cena nak ke sana?? ok buat2 mimpi dah sampai JB.mampu yang tu ja.

lupakan pasal JB. nak tau tak lepas ja cerita kat my bro dah keluar dah segala kata2 hikmat dari dia. then aku terus ingat satu benda ja. RELIEF. ok sekarang muka saya sudah jadi macam ne.


seperti pakcik ini.dan..


macam kakak ini

nampak tak yang aku rasa down sebab dah tak boleh nak cam usia orang. nampak kan? semua effect tak boleh p JB.itu sahaja.

tapi tapi kan. dah dapat buat benda yang memang nak sangat nak buat. ala nak buat kat budak tu la.at last dapat jugak. good luck dude :)

hoping that my brother will feel relieved too. just like what i feel now. hoping for your good. chill brother :)

safe trip to my ayah and abang asri :)

mak cuti ESOK(hari jumaat) SAHAJA. jadi esok ke market. ambik tugas ayah.

assalamualaikum semua :)

No comments:

Post a Comment