20 May 2011

sungguh pelik ini kasut



Panas pulak kan hari ini. Kuasa Allah semua tu. tak pa. bila dah cuaca extreme punya panas tiba2 terasa macam nak makan cendol. uissh sedap hingga menjilat jari kaki. ok dah boring-boring cam gini. godek-godek kat dalam google tetiba jumpa la berjenis kasut yang memang pelik. Ada jugak oang yang rajin-rajin nak design kasut yang unik begitu. Agak-agak la kan orang yang design kasut macam tu mesti dia tengah panas dan tetiba dia teringin nak makan cendoi. Lupakan saja tentang cendoi. Ini lagi penting.

fish shoes-kita mulakan dengan selipar ikan ini. sungguh cool. nak tahu kemana anda semua boleh bawak selipar ne?? ke market. sangat sesuai then kalau terputus pun jangan risau spare part merata tempat.



gadget shoes-agak2 kalau p kuliah dalam beg dah padat sangat dengan buku dan macam2 benda lagi. kat sini u all boleh simpan u all punya gadget. hahaha gila cool kalau boring dalam lecture letak MP3 kat situ then layan lagu. cool bebeh


legging shoes- memang menawan hati la bagi those people yang suka berjimat. tidakkah anda nampak ini adalah salah satu cara berjimat.



insect enlocked shoes- pencinta haiwan mesti like habis habisan la. cuba fikir camne kalau aku suka gajah then nak gantikan gajah dengan spider ini. 


croc shoes- the real crocs. sumpah aku tak pakai kalau camne gaya crocs yang aku ada.


reverse shoes- tak sanggup nak pakai kalau macam ne gayanya


banana shoes - unik + menarik.


scenery shoes- pencinta alam punya hak milik.


nike burger shoes- tak nampakkah persamaan dengan kasut nike yang betul?? yummy



 car shoes- gila cool. kalau aku boleh jumpa orang yang design kasut ne. nak suruh dia design mini cooper. sumpah cool gila.

kreatif kan dorang. serius gila punya kretif. kalau nak suruh aku design mana2 kasut kata atas aku prefer kasut yang bentuk makanan tu. menarik. dan korang2 nak tengok tak gaya mutu keunggulan kasut yang memang aku lama dah dok mengidam. 



tadaaa aku tau ni kasut lelaki tapi memang serius aku berkenan gila. memang kalau masuk mana2 kedai kasut serius kasut ne la yang aku akan usha lama. mesti salegirl tu bajet aku nak beli kat pakwe. tak danya, nak beli kat aku la. cantikkan. aku suka tengok orang pakai kasut ne.macam nak p pinjam nak try pakai dua tiga minit.

cantik tak kalau masuk kuliah pakai baju kurung + dengan kasut ne?? mesti tertawan gila.

untuk bakal suamiku yang tak tau berada di ceruk mana. ini salah satu hantaran anda. sapa yang bekenanan nak dapat kasut free yang macam ne. kahwini la saya. merepek.

1 comment: