10 May 2011

BERGELONG PART 1



Apabila bermulanya cuti semester pelajar2 wajib keluar menghabiskan masa dan waktu bersama kawan2. Oleh itu, aku tidak melepaskan peluang keemasan ini. tidakkah anda-anda menyedari bahwa ayat saya adoi gila punya skema. ok tak nak cerita banyak just nak share muka2 gembira dan muka2 teruja boleh menjejak kaki ke secondary school. again.



kepada anda2 semua. tempat di mana menjadi saksi dan tempat aku berdiri sekarang. pentas masa depan aku. sini la saksi segala suka dan duka pelajar sekolah menengah. saksi keputusan SPM aku penuh warna warni. dan mengundang airmata dan kekaguman semua pihak. aku sangat jahat baik ketika ini.and that why  masih ramai cikgu mengenali wajah comel ini walaupun dah lama berambus keluar. 


suasana dalam 5 CEKAL orang lain tak tahu tapi aku. sumpah terlalu rindu saat dan ketika ini. ketika gelak2 cakap tipu. gosip dan segala benda yang kurang berkaitan dengan pelajaran. tidakkah anda pelik tempat ilmu dijadikan medan bergosip? tak apa kami suka yang penting SPM kami.alhamdulilah.


lupa dah benda ini panggil apa tapi yang pasti aku ada juga benda ne kat atas meja dulu. masih sama seperti dulu. ukuran markah ka apa whatever. tapi setiap kali ujian you should record your mark for each subject. then compare with the target one. tak pernah sampai target pun.


dulu tak dak pun tau. sebab dulu2 budak2 dia sangat baik. :)


 ini pun tak ada juga. kalau dulu ada mesti kami lagi hebat. tak aco tak aci tak aci

seterusnya gambar2 kami bertiga bergelong2 kat dalam kelas. suka.suka suka. kami terlalu rindukan saat emas permata ini. betul kata orang. masa sekolah paling menarik dan terhebat. totally aggree. 



tempat gosip dahulu kala. lepas rehat. serbu ini meja cikgu

haha.sapa rindu time neh. angkat tangan macam saya.
photographer
suasana luar kelas menanti anda2 sekalian :)


















miss u 5 CEKAL. till meet again. Assalamualaikum.

2 comments:

  1. hehehe..rndu weh..
    dlu kita tiap2 pg smpai2 ja ltak2 beg xsembang xsah..time exam pun da ja bnda nk sembang..hahhaa..
    eNa...

    ReplyDelete
  2. MESTi tula yang aku kata medan bergosip tu

    ReplyDelete